PLL / Recenze / 3x23 - I'm your Puppet

18. března 2013 v 20:30 | Kat
SPENCER (Je Wren "A"?)
Spencer a blázen ? Tak tomu snad nemůže věřit vůbec nikdo, bylo jasné, že tam chce zůstat, aby něco zjistila a ne proto, že by nebyla schopná se vzpamatovat. A vypadá to, že něčemu opravdu začíná přicházet na kloub. Ošetřovatel Eddie je tak sladký a milý. Myslím, že s "A-týmu" bych ho hned vyloučila, ale v Prettkách nikdo nikdy neví, zatímco Eddie se mi zamlouvá, tak Wren se mi čím dál tím víc nelíbí. Myslím, že v sporu doktora a zdravotního bratra je něco mnohem víc, že nechával Wren procházet Cece, všichni víme, že Toby měl přístup dovnitř a Mona zase ven, a mám takový pocit, že právě Wren o tom ví víc než řekl. A scéna kdy načapal Spencer když našla Moniny věci ? Waaau, dost jsem se lekla, hladina adrenalinu mi vystoupla dost vysoko, už jsem myslela, že vyjde na jevo, že je pěknej podvodník. Ale boužel.

ARIA
Aria je pro mě od začátku seriálu nejméně oblíbenou postavou, ale poslední díly s ní začínám trochu soucítit asi to má opravdu tak těžké jak se pořád tváří. Když jí "A" ukradla Ezrového syna musel to být vážně šok, tuhle scénu dost chválím, líbila se mi, dostatek adrenalinu :) Když ho našla a odcházeli z loutkového stanu, tak mě scénaristi opět skvěle a lehce vyděsili, scéna jako z hororu, kdyby se ta loutka nepohla nebylo by to ono. Ezra a Aria spolu se mi vždy líbili, ale na druhou stranu ? Maggie je podle mě pěkná potvora, takže se nedivím, že Aria už s tím nechce mít nic společného.

HANNAH
Hannah v posledním díle opravdu štěstí neměla, tuhle situaci jí nezávidím, ale myslím si, že Caleb jí to nebude vyčítat, přece jen o "A" ví a Hannu miluje, takže určitě pochopí, že nemohla tušit, že "A" na jeho otce ty krádeže nastražila. Jen mi přijde hrozně strašidelný, že je "A" opravdu úplně všude. Hannah vhodila bankovku do kostela a o pár minut později ji měl v peněžence Calebův otec, to samozřejmě znamená, že "A" tam byla a opět všechno viděla a slyšela.

EMILY (Je Toby mrtvý?)
Emily a její smskování s bývalou přítelkyní Page ? O-ou.. To podle mě jen tak nevyšumí, jsem zvědavá jak to bude vypadat až na to Page přijde, protože není v tomhle seriálu možné, aby na to nepřišla :) Emilyno pátrání o tom co je s Tobym je o proti tomu velmi zajímavé. Pořád tomu nevěřím, takhle to prostě dopadnout nemůže, kdyby byl opravdu Toby mrtvý, proč by nám ukazovali pořád jenom tetování, ukázali by přeci jeho obličej, stejně jako například u Garethovy mrtvoly, no né ? Prostě nevěřím, podle mě Toby prostě žije, zase nějaká hra "A"!

ČERVENÝ KABÁT V ROSSEWOODU
A už kvůli tomuhle se nemůžu dočkat dalšího dílu, tam se konečně snad dozvíme kdo to je, i když upřímně ? V PLL spíš věřím tomu, že holky se s ní sice před kamerama setkají tváří v tvář, ale nám producenti a kameramani neukážou kdo to vlastně je a budeme čekat do června na další sérii.

ČUBKA MONA alias "A"
Já jí vážně měla ráda, ale pak mi začala připadat vážně jako psychopat, od té doby jí prostě nesnáším, ale i tak jsem docela nadšená a zároveň plná očekávání z jejího nového spojenectví se Spencer, doufám, že z toho vzejde něco dobrého a že to není jenom další způsob, jak se k holkám dostat blíž a pak je bodnout do zad, jako to "A-tým" opravdu zkušeně umí (Mona, Toby,...).

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nejoblíbenější dívka z PLL ?